چه رنگی چاق نشون میده؟

.

.

چه رنگی چاق نشون میده؟

اگر از اون دسته خانم های چاق و یا لاغر باشید یکی از سوالات رایج شما به هنگام رفتن به مهمونی اینه که چه رنگی چاق نشون میده؟ باید بگم واقعا هر رنگی بر روی اندام تاثیر به خصوصی داره و دونستن اون، هم برای چاق ها و هم لاغرها مهمه چون با انتخاب رنگ مناسب تا حدی می توان ایرادات ظاهری موجود در اندام را پنهان نمود، در این مجال از رنگ هایی خواهیم گفت که خانم های لاغر به دنبالش هستند و تمایل دارند با انتخاب اونها کمی چاق تر به نظر برسند.

چه رنگی چاق نشون میده؟

ابتدا بگم اگر لاغر هستید هرگز به سوی لباس های با رنگ تیره نروید، چرا که رنگ سورمه ای، مشکی، زغالی، قهوه ای و آبی نفتی تند و دودی لاغر نشون میدن. اما رنگ های روشن مثل شیری، طلایی، سفید، صورتی، آبی و سبز روشن و زرد سبب می شن شما کمی چاق تر و پرتر به نظر برسید.

صرف نظر از اینکه چه رنگی چاق نشون میده؟ باید بگیم چه طرح هایی چاق نشون میدن:


هرگز لباس بسیار تنگ و یا بسیار گشاد نپوشید چون هر دوی اونها باعث می شن بسیار لاغر به نظر برسید. بنابراین لباس رو اندازه سایز خودتون انتخاب کنید.

از لباس هایی که دارای طرح و نگار هستند بیشتر استفاده کنید و بهتره که در قسمت شانه ها و ران ها از طرح بیشتری استفاده شده باشه. چون سبب فرم دهی به بدنتون می شه.

از شلوارهای تنگ و به اصطلاح لوله تفنگی حذر کنید و در عوض شلوارهای دم پا گشاد با بلوزهای چین دار و متنوع انتخاب کنید.


در این میون جنس پارچه هم مهمه، زیرا لباس های براق، پارچه های حجیم، ضخیم و آهاردار سبب برجسته و درشت تر شدن اندام می شن.

اگر تمایل به پوشیدن لباس های راه راه دارید، راه های افقی و راه های عمودی پهن می تونه انتخاب مناسبی برای چاق تر شدن باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.