نحموه مصرف هیدروکسیکات

طریق مصرف: روزانه ۳ وعده و در هر وعده نیز ۳ کپسول از این مکمل را به همرا ۱ لیوان آب مصرف کنید. کپسولها را ترجیحا بین ۳۰ الی ۶۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی مصرف کنید. بیش از ۹ کپسول در روز مصرف نکنید و ۶ ساعت فاصله زمانی بین مصرف این مکمل و خواب شبانه را رعایت کنید. برای در امان ماندن از عوارض گذرا و سطحی که ممکن است با مصرف این مکمل ایجاد شود ، هفته اول مصرف را با ۱ کپسول در هر وعده آغاز کنید و در هفته دوم، دز مصرف هر وعده را به ۲ کپسول و در هفته سوم نیز آن را به ۳ کپسول در هر وعده افزایش دهید.

 

برای کسب نتیجه مطلوب از این مکمل، رژیم غذایی کم قند و کم چربی و برنامه تمرینی هوازی مناسب را فراموش نکنید. در دوره مصرف این مکمل از خواب بعد از ظهر پرهیز کنید و آب مصرفی روزانه را نیز افزایش دهید.

 

 

هشدار:

مصرف این مکمل در دوره بارداری و شیردهی برای زنان باردار ممنوع است. مصرف این مکمل برای سنین زیر ۱۸ سال نیز ممنوع است. قبل از مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت کنید. در صورتی که از بیماری و یا عاضه خاص از قبیل: فشار خون بالا، قند خون، بیماریهای قلبی، نارسایی کلیه، بیماری کبدی و یا بیماریهای روانی نظیر: افسردگی روانی، اضطراب و .. رنج می برید، قبل از مصرف این مکمل از پزشک خود کسب تکلیف نمایید. این مکمل باعث افزایش نسبی دمای بدن می شود بنابراین از مصرف آن در محیطهای بسیار گرم خودداری کنید. در حین فعالیت و کار شدید و یا قبل از آن از مصرف این مکمل خودداری کنید.

این مکمل توصیه میشود برای ورزشکاران استفاده شود و افراد غیر ورزشکار باید با احتیاط آن را مصرف نمایند و حتما برنامه تمرین هوازی نیز با این مکمل همراه باشد

به هیچ عنوان روزی 4 عدد یا بیشتر مصرف نشود
همراه با این کپسول باید از تمرین و رعایت رژیم استفاده شود
در روزهای اول اگر دچار مشکل گردید مصرف آن را قطع نمائید
بهترین زمان مصرف 30 تا 60 دقیقه قبل از وعده غذایی سنگین مثل نهار و شام است.

ترکیبات مهم: قهوه سبز که دلیل اصلی سوزاندن چربی میباشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.